سه شنبه، 07 آبان 92 - 08:49

shahreza

همایش مسئولین و متصدیان دفاتر خدمات شهری و روستایی شهرستان های شهرضا – دهاقان و سمیرم پیرامون خط مشی و سیاست های کاری حوزه معاونت بازاریابی و فروش با شاخص های کاری دفاتر در زمینه خدمات تلفن ثابت وهمراه اول در سالن مخابرات شهرضا برگزار شد.در این آیین که روسای ادارات سه شهرستان به همراه کارکنان و پرسنل ذیربط و ۸۰ تن از مسئولین و کارگزاران دفاتر پیشخوان دولت شهری و ict  روستایی حضور داشتند مهندس سید جمال الدین سلطانزاده مدیر مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان نقش و اهمیت مخابرات در جامعه را مورد تأکید قرار داد و افزود به منظور اهمیت این موضوع حوزه کاری معاونت بازاریابی و فروش در شرکت فعالیت خود را با جدیت تمام شروع نموده و این مدیریت نیز پشتیبانی فعالیتها را به عهده دارد.

وی افزود دفاتر خدماتی بایستی علاوه بر ارائه خدمات مشترکین بحث فروش و بازاریابی را مورد توجه خاص قرار دهند و از آنجا که عمده دفاتر بیشترین درآمد خود را از محل فعالیت های مخابرات کسب می نمایند ضروری است با رویکردهای جدید نیز آشنا و در جذب مشتری تلاش مضاعف نمایند همچنین آقای صداقت کیش کارشناس معاونت بازاریابی با استفاده از پاورپوینت در خصوص معیارها و تقسیم بازار و ضوابط فروش و استراتژی بازاریابی یکسان، متفاوت، متمرکز و جایگاه یابی در بازار و روش جایگاه یابی به تفصیل سخن گفت.مهندس محمدی رئیس اداره مشترکین همراه اول نیز به شاخصهای ارزیابی عملکرد دفاتر اشاره نمود و نکاتی را در خصوص شاخصهای کاری دفاتر در زمینه تلفن ثابت و همراه یادآور شد. همچنین به پنج تن از مسئولین دفاتر خدماتی از شهرستانهای سمیرم و دهاقان که بیشترین امتیاز عملکردی را کسب کردند لوح تقدیر اهدا شد در این همایش یک روزه خانم صبایی و آقایان میرزا و حیدری کارشناس مسئولان همراه اول پیرامون مسائل و مشکلات وعملکردهای دفاتر مطالبی بیان نمودند و مفهوم مشتری مداری را یکی از راهکارهای مناسب و مثبت و مطلوب دانستند و پیرامون نگرش به کار و سازمان و مشتری نکاتی را یاد آوری ودر پایان به سوالات مسئولان دفاتر پاسخ دادند.

logo-samandehi