یکشنبه، 22 فروردین 00 - 05:03

مخابرات منطقه اصفهان حائز رتبه نخست معاونت راهبرد و توسعه و کسب و کار  شرکت مخابرات ایران شد

 

مخابرات منطقه اصفهان در ارزیابی معاونت های ستادی مخابرات ایران موفق به کسب رتبه نخست معاونت .راهبرد و توسعه کسب و کار شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، طبق گزارش معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی معاونت های ستادی از مناطق مخابراتی کشور در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۹، مخابرات منطقه اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز رتبه  نخست معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار را در بین استان های کشور کسب کند. این موفقیت در سایه مدیریت خوب و پاسخگویی بموقع و پیاده سازی اصول برنامه ریزی و کیفیت و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.

 

درخشش مخابرات اصفهان در ارزیابی معاونت امور مشتریان

مخابرات منطقه اصفهان موفق به کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی معاونت امور مشتریان شد.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، طبق گزارش معاونت راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی معاونت های ستادی از مناطق عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۹، مخابرات اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست معاونت امور مشتریان را در بین استان های کشور کسب کند. این موفقیت در سایه  ارائه خدمات و سرویس های بهینه و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده از طرف شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.گفتنی است رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان  صورت می پذیرد.لازم به ذکر است،شفاف‌سازی و گزارش دهی منجر به حرکت میشود و حرکت و تلاش، ضامن دستیابی به خدمات ارتباطی مطلوب، به‌موقع و با کیفیت به مردم عزیز و مشتریان گرانقدر می‌گردد.

logo-samandehi