سه شنبه، 23 مرداد 03 - 08:11

پوشیدن کفش مردانه با ظاهری زیبا و کیفیت عالی می‌تواند تاثیر بسیاری در زیباتر دیده شدن استایل شما داشته باشد. برندهای میزانو، آسیکس، اسکیچرز، چرم تام، آدیداس و آمازون، ایکس ال، نایکی و… از مطرح‌ترین برندهای ایرانی برای خرید کتانی مردانه یا انواع کفش‌های روزمره، رسمی و غیررسمی، اسپرت و صندل هستند.

از پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه در فروشگاه کفش من اصفهان نیز می‌توان به کفش‌های ایکس ال مدل نایکی، چرم تام مدل نایکی کپسول‌دار، رویا مدل اپل، کویر مدل اسکیچرز، رخشی مدل آژاکس بندی، آمازون مدل آدیداس و… اشاره کرد.

کفش اسپرت مردانه ایکس ال مدل نایکی

کفش اسپرت برند ایکس ال مدل نایکی از پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه بوده که در کشور ایران تولید می‌شود. این‌ کفش باتوجه به کیفیت قابل ‌توجه خود، قیمت بسیار مناسبی دارد. جنس زیره آن به‌صورت طرح کپسول‌دار و از جنس ترموپلاستیک پلی ‌اورتان Tpu بوده و کاملاً آج‌دار و تخت است.

برای این‌ کفش از کفی انعطاف‌پذیر، قابل ‌تعویض و طبی استفاده شده است. همچنین کف‌ دوخت بودن کفش ایکس ال سبب گردیده تا بتوانید از آن برای زمان طولانی استفاده کنید.

کفش سالنی یاس مدل VAPOR15

اگر به‌دنبال پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه جهت استفاده برای فعالیت‌های ورزشی چون فوتبال، بدنسازی و دوندگی هستید، ‌کفش سالنی یاس مدل Vapor15 گزینه ایده‌آلی برای شما است. این کفش از جنس رویه چرم مصنوعی فوم با کیفیت بالا به تولید رسید. جنس آستر این کفش از پارچه تنفس‌پذیر بوده که از گرم شدن و بو گرفتن پاها جلوگیری می‌کند.از ویژگی‌های زیره کفش سالنی یاس می‌توان به ضدلغزش و تخت بودن اشاره کرد.

کفش اسپرت ست چرم تام مدل نایکی کپسول دار

چرم تام از دیگر برندهای مطرح ایرانی است که با تولید کفش اسپرت مردانه مدل نایکی توانسته رضایت بسیاری را از سوی آقایان کسب نماید. جنس رویه کفش نایکی از چرم مصنوعی درجه‌ یک و باکیفیت بوده که دوام ایده‌آلی نیز دارد.

زیره و رویه آن به‌صورت کف‌دوخت کار شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان از این کفش برای مدت طولانی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های کفش نایکی که از پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویژگی کفی: انعطاف‌پذیر، طبی، قابل تعویض
  • جنس آستر: پارچه
  • جنس زیره: پلی ‌اورتان (Pu)، کپسول‌دار
  • ویژگی‌های زیره: آج‌دار، انعطاف‌پذیر، تخت، کاهش فشار وارده
  • ارتفاع پاشنه: ۳٫۵ سانتی‌متر
  • قابلیت شست‌وشو: دارد
  • وزن (جفت): ۵۴۵ گرم

کفش اسپرت مردانه رویا مدل اپل

از محبوب ترین کفش‌های مردانه می‌توان به کفش اسپرت رویا مدل اپل اشاره کرد. این کفش ظاهر بسیار زیبایی دارد و به‌دلیل برخورداری از دوام بالا و کیفیت عالی بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

از ویژگی‌های این کفش مردانه می‌توان به کفی اسفنجی و قابل ‌تعویض، آستر پارچه‌ای، زیره مدل فوم فشرده Pvc و نوع اتصال زیره به رویه به‌صورت پرس اشاره کرد. این کفش تنها ۷۶۱ گرم وزن داشته و بسیار سبک و راحت است.

کفش رسمی مردانه صمصام مدل پاویا کشی

یکی از کفش‌های رسمی که به پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه تبدیل شده‌، می‌توان به کفش صمصام مدل پاویا کشی اشاره کرد. این کفش دارای رویه‌ای از جنس چرم طبیعی گاو است.

رویه آن کیفیت بسیار بالایی داشته و کاملاً ضدبو است. جنس کفی این کفش به‌صورت طبی با روکش چرم طبیعی بوده و زیره آن از جنس پلی ‌اورتان به تولید رسید. طراحی این کفش به‌گونه‌ای انجام گرفته که در هنگام پیاده‌روی کم‌ترین فشار به پاها وارد می‌شود.

کفش اسپرت مردانه کویر مدل اسکیچرز

کفش اسکیچرز از محصولات ایرانی از برند مطرح کویر است. این کفش به‌دلیل داشتن رویه تنفس‌پذیر و کفی طبی می‌تواند بهترین کفش جهت استفاده در هنگام پیاده‌روی باشد. این کفش را می‌توانید در سه رنگ طوسی، سرمه‌ای و مشکی خریداری نمایید.

کفش کویر اسکیچرز دارای ارتفاع ۴٫۲ سانتی‌متر بوده و در کل حدود ۶۰۴ گرم وزن دارد. این کفش بسیار سبک است و هیچ آسیبی به پاهای شما در طی مسافتی طولانی وارد نخواهد کرد.

کفش رسمی مردانه رخشی مدل آژاکس بندی

اگر به‌دنبال کفش رسمی مردانه هستید، می‌توانید مدل رخشی آژاکس‌ بندی که از پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه نیز بوده را با قیمت‌ مناسبی خریداری کنید. جنس رویه این ‌کفش به‌صورت چرم طبیعی بزی است. رویه آن نیز دوام بسیار بالایی داشته و به‌دلیل ضدبو بودن می‌تواند از بو گرفتن پاها در درون کفش جلوگیری کند.

از ویژگی‌های کفی آن نیز می‌توان به طبی بودن و ضدبو بودن اشاره کرد. جنس زیره این کفش از ترمو ساخته شده و زیره آن به‌صورت تخت، آج‌دار، مقاوم در برابر اسید و سایش است.

کفش اسپرت مردانه ست آمازون مدل آدیداس

آمازون از برندهای معتبر ایرانی در تولید کفش‌های اسپرت و روزمره مردانه شناخته می‌شود. کفش اسپرت ست آمازون در دو رنگ مشکی نارنجی و طوسی نارنجی به فروش می‌رسد.

رویه این کفش به‌گونه‌ای طراحی شده که با ایجاد گردش هوا سبب جلوگیری از ایجاد گرما در پاها می‌گردد. جنس رویه این کفش از اشبالت مصنوعی و اسپیسر است. این کفش دارای پاشنه به ارتفاع ۴ سانتی‌متر است که این موضوع سبب افزایش قد شما در هنگام پوشیدن کفش آمازون می‌شود. این کفش تنها ۵۳۰ گرم وزن داشته و به ‌همین دلیل بسیار سبک و راحت است.

کفش طبی مردانه فرزین مدل کلارک کشی

جنس رویه کفش طبی مردانه فرزین از چرم طبیعی گاوی درجه ‌یک است که دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد. کیفیت رویه و زیره این کفش طبی سبب شده تا کفش فرزین در زمره پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه در اصفهان قرار گیرد.

زیره آج‌دار این کفش در برابر سایش مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد. کفش مردانه فرزین در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای به فروش می‌رسد. اگر به‌دنبال کفشی با ظاهر رسمی؛ اما سبک و راحت بدون ‌بند هستید، این کفش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

کفش اسپرت مردانه ویکو مدل ۳۱۱۶

کفش اسپرت مدل ویکو از کفش‌های اسپرت مناسب پیاده‌روی و کوهنوردی و از کفش‌های مردانه و محبوب است. جنس رویه این کفش از الیاف نخی و چرم مصنوعی بوده و به‌صورت کاملاً ضدآب و قابل شست‌وشو به تولید رسید. از ویژگی‌های کفش مردانه ویکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس آستر: پارچه‌ای
  • ویژگی کفی: قابل تعویض
  • ویژگی زیره: انعطاف‌پذیر و آج‌دار، تخت و مقاوم در برابر سایش
  • ارتفاع پاشنه: ۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۷۰ گرم

 

برندهای مطرح ایرانی برای خرید کفش مردانه

امروزه برندهای مختلف ایرانی در حوزه تولید انواع کفش‌های مردانه در طرح‌های متنوع فعالیت می‌نمایند؛ از این‌رو ممکن است در هنگام خرید کفش مردانه در دوراهی انتخاب برندهای ایرانی قرار بگیرید. از برندهای ایرانی که تاکنون به رضایت بالایی از سوی مشتریان خود دست یافته‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آدیداس
  • نایکی
  • آسیکس
  • نیوبالانس
  • ریباک
  • ساوکنی
  • بروکس
  • اسکیچرز
  • اندر آرمور
  • چرم تام
  • سالومون
  • میزانو
  • ساوکنی

خرید بهترین و پرفروش‌ترین انواع کفش مردانه در سایت کفش من

در فروشگاه اینترنتی کفش من می‌توانید تنوع گسترده‌ای از انواع کفش‌ مردانه در مدل‌های روزمره، رسمی، غیررسمی، اسپرت و ورزشی، راحتی و صندل، چرم، نیم‌بوت و بوت، کالج و… را مشاهده کنید. تمامی کفش‌ها با قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه و کیفیتی فوق‌العاده بالا به فروش می‌رسند. با استفاده از فیلترهای موجود در سایت کفش من می‌توانید لیست پرفروش‌ترین کفش‌های مردانه در فروشگاه کفش من اصفهان را مشاهده نمایید.

logo-samandehi