ناصر مشایخی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرکز ۹۹۹۰ ،مرکز پاسخگویی همراه اول مخابرات است،اظهار کرد: این مرکز با پشتیبانی از حدود ۱۰میلیون نفر جمعیت در چهار استان، پاسخگوی مشکلات و سئوالات تلفن همراه از جمله آگاهی از سرویسها،کمپینها، فعالسازی سیم کارت، مشکلات آنتندهی و مشکلات فنی شبکه است.’
وی با بیان اینکه تمامی ورودیها ثبت و ضبط میشود، افزود: این مرکز مجهز به تکنولوژی روز است و نحوه پاسخگویی نیز به صورت مکانیزه است،چنانکه ترافیک پاسخگویی مشترکین، تعداد ورودیها کنترل میشود تا مشترکان پشت خط نمانند.
معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: مرکز ۹۹۹۰ در سه شیفتکاری کار میکنند و تمام پاسخگوییها از طریق نرمافزار انجام میشود که با پشتبانی وسایل سختافزاری لحظه لحظه رضایت مشترکان سنجش میشود.
وی ادامه داد: در مرکز ۹۹۹۰ روزانه بین ۱۵ تا ۲۵هزار مورد پاسخدهی تماس ورودی و در مرکز ۱۱۸ ماهانه حدود ۳ میلیون و حتی بیشتر و مرکز ۲۰۲۰ ،۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار مورد تماس و پاسخگویی تلفن انجام میشود.
مشایخی با تاکید به این نکته که یکی از سیستمهای پیشرفته در منطقه همین مراکز پاسخگویی است،گفت: تمامی نیازهای مشترکان موبایل و حوزه سیار توسط این مرکز پاسخ دهی میشوند.
وی اضافه کرد: این مرکز زیر ساخت موبایلی پیشرفتهای دارد و از لحاظ ایمنی بسیار محافظت و دسترسی به آن وجود ندارد.
مشایخی با اشاره به اینکه این مرکز سه استان کرمان،یزد و چهار محال را پاسخگویی میکند،بیان کرد:در این مرکز ۵۰ تا ۸۰ نفر نیرو بستگی به ترافیککاری پاسخگو هستند که صبحها خواهران و عصر و شب برادران هستند.
لازم به ذکر است دربازدید خبرنگاران از مرکز۹۹۹۰ اصفهان فرشته صبایی رییس اداره مشترکین همراه اول نیز حضور داشتند