کنفرانس «بازیهای رایانهای: فرصتها و چالشها» یا به اختصار CGCO، کنفرانسی ایرانی است که از سال ۱۳۹۴ برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه بازیهای کامپیوتری آغاز به کار کرده است. این کنفرانس جنبههای متفاوت پژوهش بازی از جمله روانشناسی، جامعهشناسی، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، هنر، علوم پزشکی، مدیریت، اقتصاد و سایر موضوعات مرتبط را پوشش میدهد.
کنفرانس CGCO شامل ارائه مقالات داوری شده، سخنرانیهای کلیدی توسط پیشگامان حوزه بازی، پنلهای تخصصی و پوسترهای علمی خواهد بود. از همه پژوهشگران، دانشجویان و سایر فعالان حوزه بازی دعوت میشود که آثار خود را در قالب ارائه مقاله، پوستر، کارگاه یا پنل تخصصی به کنفرانس CGCO ارسال نمایند.
کنفرانس «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها»
- از حمایت نهادهای معتبر علمی و فرهنگی و اجتماعی سود میبرد.
- تمامی ایدهها که در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی به ویژه تقویت بنیان خانواده باشند در صورت انتخاب توسط کمیته علمی از حمایت مالی شهرداری کاشان برخوردار خواهند شد.
- امکان ارزیابی ایدهها و مقالات پژوهشی توسط بزرگترین شبکهی پژوهشی کشور در حوزهی بازیهای رایانهای (شامل بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاههای داخل و خارج کشور) را فراهم میآورد.
- مقالات شما را در معتبرترین نمایههای داخل (سیویلیکا و ISC) و خارج کشور به پژوهشگران دیگر عرضه میکند.
- با مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور در ارتباط است و برای چاپ نسخهی گسترشیافتهی مقالات برتر کنفرانس با آنان رایزنی مؤثر انجام میدهد.
- به لحاظ سابقهی برگزاری، اصالت، ماهیت علمی برگزارکنندگان و رعایت اصول علمی در داوری و پذیرش مقالات، اعتبار پژوهشی مقالات پذیرفته شده در آن تضمین شده است.
- امکان ارتباط مستقیم شرکتکنندگان با شاخصترین پژوهشگران داخل و خارج کشور در حوزهی بازیهای رایانهای که امسال مهمان کنفرانس هستند را فراهم میکند.
- میزبان شرکتهای فعال در حوزهی تکنولوژیهای نوین بازیسازی است تا در کنار پژوهشهای علمی، شرکتکنندگان را با آخرین دستاوردهای فنی نیز آشنا کند.