مدیر مخابرات منطقه اصفهان : موضوع مشتری مداری و رفع نیازهای مردم جزو اولویتهای ماست.مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: برای ایجاد بسیاری از سرویسهای جدید نیازمند زیرساختها و سرمایه گذاریهای جدیدی هستیم که این سرمایه گذاریها طی یک برنامه پنج ساله توسط شرکت مخابرات ایران عملیاتی میشود.
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مهدی حیدری زاده امروز سه شنبه بیست و ششم بهمن در مراسم تودیع و تکریم مدیر مخابرات منطقه اصفهان، اظهار کرد: یکی از رخدادهای مهم در سال ۱۳۸۸ در صنعت ICT که در کشور رخ داد، خصوصی سازی شرکت مخابرات بود که از آن تاریخ به بعد اقدامات بسیار مفیدی توسط شرکت مخابرات ایران انجام شد.
وی افزود: آمارها نشان میدهد شرکت مخابرات ایران توانست بخش اعظمی از اقدامات را طی این تاریخ به خوبی انجام دهد که این اقدامات منجر به بهبود عملکرد سازمان، ایجاد فضای رقابتی و توسعه کمی و کیفی شرکت مخابرات ایران شده است.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان با بیان اینکه موضوع مشتری مداری و رفع نیازهای مشتری و مردم جزو اولویتهای این سازمان است، گفت: برای ایجاد بسیاری از سرویسهای جدید نیازمند زیرساختها و سرمایه گذاریهای جدیدی هستیم که این سرمایه گذاریها طی یک برنامه پنج ساله توسط شرکت مخابرات ایران عملیاتی میشود.
حیدریزاده تصریح کرد: هدف از این برنامه در راستای همگرایی تمامی شرکت مخابراتها است که بتوانند در ارائه خدمات سیار و سابق در کشور به مردم و مشترکین عمل کنند.مدیر مخابرات منطقه اصفهان با بیان اینکه باید با سیاستهای کلی شرکت مخابرات ایران و چشم انداز آن حرکت کنیم، گفت: یکی از این اقداماتی که باید انجام شود، لزوم توجه به آموزش پرسنل و ایجاد نیروی همکاری و همدلی در میان آنها است.حیدری زاده اضافه کرد: پرسنل شرکت مهمترین سرمایه هستند که خوشبختانه شرکت مخابرات استان اصفهان از این نعمت برخوردار است.