نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش با حضور مدیران بازار سرمایه شرکت ملی نفت و گاز، سازمان بورس و و اوراق بهادار و با حضور شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس (با محوریت تالار مجازی بورس ایران)برگزار شد. در این کنفرانس احمد روستا عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، حسین خطیبی مدرس دانشگاه و برخی مدیران مالی به میزبانی شرکت مبنا مدیران (ارائه دهنده خدمات نوین مدیریتی) در محل سالن همایشهای ایوان شمس سخنرانی کردند.براساس این گزارش، این کنفرانس با ارتقای دانش عمومی و تخصصی در حوزه خدمات نوین مدیریتی با حضور ۴۰۰ نفر از مدیران، مشاوران سرمایهگذاری و دانشپژوهان برگزار شد.در این کنفرانس مشاور بانک تجارت و حسین پناهیان مدیرعامل بورس کالای ایران حضور داشتند. از جمله دیگر سخنرانان این کنفرانس علی پاکزادیان مقدم و ایمان پاکزادیان مقدم بودند.شرکت مبنا مدیران برگزار کننده کنفرانس ملی فروش و بازاریابی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی با دعوت از مدیران موفق و مدیران فروش و بازاریابی شرکتهای بزرگ ایران در مورد مباحث فروش به بحث و بررسی پرداختند .روش تدریس با روش کاربرد موردی یا Case Study صورت گرفت .
از سمت راست به چپ مهندس محمد رضا همتی (ارتباطات کوه نور ) وابسته به گروه فناوا- دکتر حسین خطیبی- دکتر احمد روستا( پدرعلم بازاریابی ایران )
سخنرانی آقای دکتر روستا :ایده ها و پدیده های نوین بازاریابی
سخنرانی آقای دکتر خطیبی : رسانه های نوین، الگوهای نوین وفادارسازی مشتری
سخنرانی آقای مهندس علی پاکزادیان مقدم : بازاریابی چریکی با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی
سخنرانی آقای دکتر روستا : ایده ها و پدیده های نوین بازاریابی
سخنرانی آقای دکتر خطیبی : ارزش آفرینی برند به واسطه وفادارسازی مشتریان
سخنرانی آقای مهندس احمدیان : Email Marketing
سخنرانی آقای مهندس ایمان پاکزادیان مقدم : Social Media, Internet marketing
سخنرانی آقای علی پاکزادیان مقدم و دکتر خطیبی مفهوم رسانه های نوین بازاریابی
در این سمینار برندهای مطرح ایران مانند کانون قلم چی و باشگاه مشتریان بانک ملت حضور داشتند.از اصفهان می توان به حضور شرکت ارتباطات کوه نور (اپراتور دوم تلفن ثابت ) وابسته به گروه فناوا و شرکت JNS و برگزار کننده نمایشگاههای بین المللی طلا و جواهرات( نماینده ارتباطات کوه نور) و بازرگانی سپاهان همراه و فولاد کویر میتوان اشاره کرد .مهندس محمد رضا همتی از ارتباطات کوه نور در مورد همایش به نکاتی از جمله اجرای خوب مجری برنامه در طول کنفرانس و حضور اساتید ممتاز ایران از جمله دکتر احمد روستا (پدر علم فروش بازاریابی ایران ) و دکتر خطیبی (مرد متفکربازاریابی و فروش ) و برادران پاکزاد مقدم (شرکت مبنا مدیران ) و مهندس احمدیان اشاره کرد . همتی با اشاره به نکات مهم کنفرانس به اهمیت صحبت استاد روستا مبنی بر تقاضای پنهان (حیف اگر ای کاش ) و سخنرانی دکتر خطیبی (مفاهیم شبکه ) و بازاریابی چریکی مهندس پاکزاد مقدم و ایمیل مارکتینگ مهندس احمدیان (حضور نفرات زیاد خود شاهد این مدعاست ) و نقش وب سایت مهندس پاکزادیان مقدم اشاره کرد .در پایان هم کتاب استیو جابز به حاضران داده شد .به شرکت کنندگان در همایش مدرک QRMS اهدا شد .
لینک های زیر کتاب های الکترونیکی دکتر خطیبی و دکتر روستا و آقای مهندس احمدیان برای علاقمندان به اصول بازاریابی گذاشته شده است.
کتاب ایده ها و پدیده های نوین بازاریابی به نوشته دکتر روستا
کتاب ایمیل مارکتینگ به نوشته دکتر پویا احمدیان
کتاب شبکه و رسانه های نوین به نوشته دکتر خطیبی
مهندس احمدیان
ایمان پاکزادیان مقدم شرکت مبنا مدیران
علی پاکزادیان مقدم مدیر عامل شرکت مبنا مدیران
مهندس زارعی مدیر عامل شرکت JNS (برگزار کننده نمایشگاههای بین المللی طلا و جواهرات )
دکتر خطیبی
دکتر روستا
