معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از راه اندازی یک سیستم جدید برای اعلام و پیگیری خرابی های زیرساختی کشور در حوزه اینترنت با هدف اصلاح ساختارهای فعلی شبکه خبر داد و گفت: با به کارگیری این سیستم شاهد افزایش سرعت اعلام خرابی و کاهش زمان رفع آن خواهیم بود که ارتقای کیفیت را برای کاربران نهایی به همراه خواهد داشت.
حسن کریمی با بیان اینکه تا پیش از این اعلام خرابیها و درخواست برای رفع آن از طریق سیستم CRM – مدیریت ارتباط با مشتری – صورت میگرفت تصریح کرد: در این سیستم شرکتهای اینترنتی به عنوان مشتریان اصلی شرکت ارتباطات زیرساخت باید با این مرکز ارتباط برقرار میکردند و درخواست آنها از طریق یک تلفن هوشمند ضبط و پیگیری میشد اما در حال حاضر با راهاندازی سیستمی جدید، شرکتهای اینترنتی برای اعلام خرابی به صفحه وب وصل شده و مشکل خود را اعلام میکنند که در این صفحه میتوانند اقدامات انجام شده مربوط به خرابی شبکه را پیگیری کرده و بررسیهای زیرساخت را مشاهده کنند.