سه شنبه، 25 آذر 93 - 03:36

مدیرعامل شرکت پست اعلام کرد: خرید و فروش اینترنتی، پست ویژه و پیشتاز در صدر سرویس های استقبال شده قرار دارند.حسین مهری گفت: ۴۳۰ میلیون مرسوله در سال جاری جا به جا شده اند که نسبت به مدت مشابه ۱۷ درصد افزایش ترافیک پستی را در برداشته است.وی ادامه داد: سرویس خرید و فروش اینترنتی، پست ویژه و پست ممتاز به ترتیب با ۳۶ ، ۲۸ و ۲۴ درصد رشد در صدر محبوب ترین خدمات پستی قرار دارند که این نشان می دهد مردم از سرویس های با کیفیت بالا بیشتر استفاده می کنند.

post_20120318_1022785084

حسین مهری با اشاره به خدمت جدید پست در ارسال محموله های کاربران گفت: سرویس تعیین زمان توزیع که در آن بسته پس از ساعت اداری ارسال می شود به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است.وی افزود: در این خدمت که TLS نیز گفته می شود بسته پستی طبق زمان درخواستی متقاضی ارسال می گردد و زمان سرویس دهی نیز ساعات ۱۴ تا ۱۶ و ۱۸ تا ۲۲ است.مدیر عامل پست اظهار کرد: در ماه های اخیر حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از خدمت زمان توزیع استفاده کردند که این کار سبب کاهش بسته های سردرگم در باجه های پستی شد.

وی از راه اندازی پست همراه (کد #۱۹۳*) خبر داد و اضافه کرد: این سرویس برای اطلاع مردم از خدمات پستی است و در آینده شهروندان می توانند با استفاده از این سامانه از وضعیت مرسولات خود با خبر شوند.مهری درباره سرنوشت بسته های آسیب دیده و مفقود شده گفت: برای این کار بیمه مرسولات پستی وجود دارد و اگر مرسولات بیمه شده به هر دلیلی خسارت دیده و یا گم شوند، بر اساس ارزش اظهار شده هزینه این فقدان یا آسیب پرداخت می شود. در صورت که بسته بیمه نشده باشد نیز شرکت پست مبلغ خسارت را بر اساس تعرفه ها پرداخت می کند.

logo-samandehi