سه شنبه، 09 آذر 95 - 10:17
ایرانسل

ایرانسل به دلیل مشکل دیتا از مشترکانش عذرخواهی کرد و در مورد علت این مشکل توضیح داد.برخی از مشترکان ایرانسل در روز یکشنبه با اختلال در اتصال به اینترنت روبرو شدند. این مشکل که بدون اعلام قبلی ایرانسل به وجود آمد، باعث کلافگی بیشتر کاربران اینترنت ایرانسل شد.البته این مشکل ۳ تا ۴ ساعت بیشتر طول نکشید و بعد از آن شبکه‌ی دیتای ایرانسل به حالت عادی بازگشت و اینترنت همه‌ی مشترکان وصل شد.در پی مشکل به وجود آمده در شبکه‌‌ی دیتای ایرانسل، این اپراتور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن توضیح این مشکل، از مشترکان خود عذرخواهی کرد.

متن اطلاعیه ایرانسل به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه روز گذشته، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل می‌رساند که از حدود ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه هفتم آذرماه ۱۳۹۵ طی یک عملیات بروزرسانی شبکه، اشکالی در یکی از سامانه‌های اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده می‌کردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.

این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت ۲۱ شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت.

ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی می‌کند.

logo-samandehi