ارزیابی و رتبهبندی استانی اپراتورها براساس نظرسنجی از ۳۱ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (#ADSL) و باهدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها و ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویسها انجام میشود.
بهگفته معاون نظارت و اعمال مقررات #رگولاتوری، همزمان با نظرسنجی تلفنی مشترکان ADSL میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات در نظرسنجی الکترونیکی این سرویسها شرکت کنند.
فلاح جوشقانی درباره نحوه رتبهبندی اپراتورها اظهار کرد: اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایتمندی کسبشده از مشترکان در پنج سطح دستهبندی میشوند که براساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب میکنند.
سطحبندی اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL به تفکیک استانهای کشور را در اینجا میتوانید ببینید.