شنبه، 27 اردیبهشت 99 - 08:28

چهارمین جلسه کنترل پروژه هوشمند سازی مدارس استان اصفهان

در راستای پیگیری و به نتیجه رساندن طرح هوشمند سازی مدارس استان، چهارمین جلسه کنترل پروژه هوشمند سازی مدارس و اتصال به شبکه ملی اطلاعات، با حضور مسئولین این طرح در ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش و مخابرات منطقه اصفهان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد..به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت اتصال مدارس به سرویس ADSL طرح هوشمندسازی توسط مخابرات منطقه ارائه و در ادامه اعضای حاضر، چالش ها و مشکلات در راه انجام پروژه را مورد بررسی قرار داده و بر تکمیل به موقع این طرح  در استان تاکید کردند.بر اساس گزارش های ارائه شده در این جلسه از مجموع ۹۳۱ مورد ابلاغ فاز نخست به مخابرات منطقه تا کنون ۶۱۲ مورد تغییر سرویس و همچنین ۱۰۲ مورد ثبت نام جدید و تحویل مودم انجام شده است و ۱۹۸ مورد امکان سنجی منفی اعلام شده که در فاز بعدی پوشش داده خواهند شد. با توجه به این آمار شاهد پیشرفت۴/۹۷ درصدی در انجام طرح هوشمندی مدارس می باشیم.این طرح در راستای پروژه USO بصورت همزمان در سراسر کشور در حال اجرا می باشد. با اجرای کامل این طرح کلیه مدارس روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز از اینترنت پر سرعت جهت دسترسی به شبکه ملی اطلاعات بهره مند می شود.

برگزاری دومین جلسه کمیته بررسی تخلفات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی

دومین جلسه کمیته بررسی تخلفات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی در محل اداره کل ارتباطات و فناوری استان تشکیل شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، در دومین نشست کمیته بررسی تخلفات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی به منظور بررسی شکایات وارده و تخلفات دارندگان پروانه پرداخته شد.این جلسه با حضور نمایندگانی از اداره کل ارتباطات و فناوری استان اصفهان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی و انجمن دفاتر پیشخوان دولت استان اصفهان برگزار و به رسیدگی دقیق به تخلفات دفاتر، پیگیری تمدید و یا لغو پروانه­ها و همچنین بررسی راهکارهایی جهت جلوگیری از بروز تخلفات در دفاتر پیشخوان صورت پذیرفت.با توجه به پیوست شماره ۲ مصوبه شماره ۳ جلسه ۲۸۹ مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۷ در خصوص اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی، در صورت تخلف از ایفای تعهدات موضوع اصول حاکم، مصوبات کمیسیون یا دستورالعمل های سازمان توسط هر یک از دفاتر، در چارچوب مفاد دستورالعمل پیوست مذکور، اعمال مقررات خواهد شد.۱۳۸ تخلف تا کنون احصاء شده که ۳۸ مورد در اولین جلسه و ۳۰ مورد در این جلسه رسیدگی شد و مابقی به جلسات بعد موکول شد

logo-samandehi