جمعه، 27 فروردین 00 - 09:39

آگهی مناقصه عمومی : تأمین و راه اندازی سوئیچ ها ، تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکزداده شهرداری اصفهان‏-فاز اول
مناقصه گذار
شهرداری اصفهان
شرح مناقصه

آگهی مناقصه عمومی

۱) دستگاه مناقصه گزار: شهرداری اصفهان

۲) موضوع مناقصه: تأمین و راه اندازی سوئیچ ها،تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکز داده شهرداری اصفهان

۳) مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahanold.ir (قسمت امور پیمانکاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمایند.

۴) مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقدی

۵) اعتبار قیمت­ها: حداقل دو ماه شمسی

۶) مهلت و محل تحویل پیشنهادها: حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ به نشانی اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست تحویل نمایند.

۷) زمان گشایش پاکت­ها: حداکثر یکماه پس از پایان تحویل اسناد و مدارک می­باشد.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان
مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد
محل دریافت اسناد
لینک دریافت اسناد مناقصه
آدرس ارسال اسناد
دریافت اسناد
مهلت دریافت اسناد ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ مهلت ارسال اسناد تکمیل شده ۱۴۰۰/۰۲/۰۹

_________________________________________________________________________________________

آگهی مناقصه عمومی : تأمین و راه اندازی سوئیچ ها ، تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکزداده شهرداری اصفهان‏-فاز اول
مناقصه گذار
شهرداری اصفهان
شرح مناقصه

آگهی مناقصه عمومی

۱) دستگاه مناقصه گزار: شهرداری اصفهان

۲) موضوع مناقصه: تأمین و راه اندازی سوئیچ ها،تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکز داده شهرداری اصفهان

۳) مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahanold.ir (قسمت امور پیمانکاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمایند.

۴) مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقدی

۵) اعتبار قیمت­ها: حداقل دو ماه شمسی

۶) مهلت و محل تحویل پیشنهادها: حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ به نشانی اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست تحویل نمایند.

۷) زمان گشایش پاکت­ها: حداکثر یکماه پس از پایان تحویل اسناد و مدارک می­باشد.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان
مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد
محل دریافت اسناد
لینک دریافت اسناد مناقصه
آدرس ارسال اسناد
دریافت اسناد
مهلت دریافت اسناد ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ مهلت ارسال اسناد تکمیل شده ۱۴۰۰/۰۲/۰۹

logo-samandehi