سه شنبه، 14 خرداد 92 - 03:07
سرعت اینترنت

سرعت اینترنت

سرعت اینترنت

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بیشترین آمار شکایات مردم از ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارتباطی را مربوط به عدم پوشش و آنتن‌دهی ضعیف شبکه‌های موبایل درکشور عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکل کیفیت شبکه‌های موبایل به اپراتورها چندین بار تذکر داده شده است. رضوانی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به ثبت شکایات مردم از ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در سامانه جامع پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: عمده شکایات کاربران سرویس‌های ارتباطی از ارائه‌دهندگان این سرویس‌ها در ۶ ماهه نخست امسال مربوط به ضعف پوشش دهی در شبکه‌های تلفن همراه، نارضایتی از نصب آنتن‌های موبایل –BTS – و مزاحمت‌های تلفن همراه بوده است.وی با بیان اینکه کاربران سرویس‌های ارتباطی باید شکایات خود را در مورد سرویس‌هایی که دریافت می‌کنند ابتدا با اپراتورهای مربوطه در میان بگذارند، ادامه داد: شکایاتی که در سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ثبت می‌رسد مربوط به آن دسته از شکایاتی می شود که از سوی اپراتور پاسخی به آن داده نشده است. معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با تاکید بر اینکه در بخش سرویس‌های فناوری اطلاعات نیز عمده شکایات مطرح شده از سوی کاربران مربوط به کندی سرعت در زمان اتصال سرویس اینترنت و نیز مشکلات ناشی از سرعت اینترنت ارائه شده از شرکت‌های اینترنتی است که با آنچه که کاربران از این سرویس انتظار دارند در پاره‌ای اوقات متفاوت است.رضوانی تصریح کرد: کاربران سرویس‌های اینترنتی در زمینه تعرفه و نرخ دسترسی به اینترنتی که دریافت می‌کنند نیز ناراضی بوده و در بازه زمانی ۶ ماه نخست امسال چندین بار نارضایتی خود را از این طریق اعلام کرده‌اند.وی با بیان اینکه به تمامی شکایات کاربران در اسرع وقت رسیدگی می‌شود و بارها اپراتورها را به دلیل شکایت کاربران جریمه‌های نقدی و غیرنقدی کرده‌ایم، افزود: کاربران با مراجعه به پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ثبت مشکل خود ابتدا شماره شناسه‌ای دریافت کرده که از این طریق می‌توانند مشکل خود را با اپراتور مربوطه در میان بگذارند و چنانچه از این طریق به نتیجه نرسیدند رگولاتوری خود وارد عمل شده و موضوع را پیگیری می‌کند.

logo-samandehi