یکشنبه، 11 اسفند 92 - 02:31

divar-logo-512x512

برای اینکه شما محصول خود را به فروش برسانید نیاز به مکانی برای عرضه آن محصول است.با به وجود آمدن اینترنت این نگرش به کلی دچار تغییر شد.بطوری که برای فروش کافیست یک سایت داشته باشید.با توجه به داشتن حداقل تخصص در حوزه سایت این ایده کمی دشوار به نظر میرسد.به همین خاطر سایت های زیادی بوجود آمدن که این نیاز را مرتفع میکردند.این گونه سایت ها طوری طراحی شدند که همه میتوانند محصول و خدمات خود را عرضه کنند

با افزایش ارتباطات و وجود تلفن های هوشمند این نغییر محسوس تر در زندگی ما نمود پیدا کرد تا آنجایی که با داشتن یک اسمارت فون میتوانید از هر جایی که هستی محصول خود را به دیگران عرضه کنید.

دیوار یک نرم افزار جالب به منظور هر نوع خرید و فروش است که توسط این نرم افزار می توانید کالاهای مورد نظر خود را بفروشید و یا بخرید . توضیحات کارکرد نرم افزار به نقل از نویسنده برنامه به صورت زیر است : دیوار نیازمندی‎های همراه شماست. همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که دیگر نمی‌خواهید را روی «دیوار» قرار دهید. روی دیوار، کالا و خدمات و کسب و کارتان را هم معرفی کنید.


تنها کافی‌ست پس از نصب، علامت «+» بالای صفحه را لمس و شروع کنید!دیوار پر از آگهی‌های مختلف هم هست که می‌توانید از آنها استفاده کنید و مستقیم با آگهی‌دهندگان از طریق تلفن، پیامک و ایمیل تماس بگیرید.آگهی‌ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته‌بندی روی دیوار منظم شده اند.در حال حاضر دسته‌بندی آگهی‌ها شامل لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، وسایل نقلیه، کسب و کار، شخصی و سرگرمی و فراغت است. به زودی این دسته‌بندی‌ها پربارتر می‌شوند .در حال حاضر ۳۷ شهر روی دیوار در نظر گرفته شده که با درخواست شما شهرهای بیشتری هم اضافه می‎شوند.

اپلیکیشن دیوار از رنگبندی ساده بهره می برد و به گونه ای طراحی شده است که کاربر را به زحمت نمی اندازد. از خصوصیات رابط کاربری آن می توان به چینش خوب منوها، آیکون های گویا، فونت مناسب، نمایش تصویری از کالا و انیمیشن های زیبا اشاره کرد. دیوار برای چسباندن یک آگهی کاملا تمیز و بی نقص عالی است. به هیچ وجه نگران کمبود جا روی دیوار نباشید! روزانه آگهی های تبلیغاتی در این برنامه درج می شود و به اطلاع کاربران می رسد. کافی است برنامه را اجرا کنید و به دنبال نیاز خود باشید، به همین راحتی!

زمانی که موضوع آگاهی رساندن به مخاطب در خصوص معرفی محصولات پیش می آید بانک اطلاعاتی کاملی باید داشته باشید. دیوار در درج آگهی به غیر از موارد نقض قوانین آن هیچ محدودیتی ندارد و شما هر چه قدر که بخواهید می توانید تبلیغات بدهید. درواقع هرچند ثانیه یکبار که برنامه بارگذاری می شود با یک آگهی جدید مواجه خواهید شد. اما در میان این همه تبلیغ کاربر چگونه می تواند بدون سردرگمی به نتیجه دلخواه برسد؟ سازندگان برنامه این موضوع را پیش بینی کرده اند و محصولات را در دسته بندی های جداگانه قرار داده اند. حتی شما قادر خواهید بود شهر محل سکونت خود را نیز انتخاب کرده و نتایج را بر اساس آن ببینید. اگر نگران این هستید که ممکن است یک آگهی را گم کنید می توانید فورا آن را نشان دار کرده و بعد از منوی برنامه به آنها دسترسی پیدا کنید. باید خدمت شما که خواهان درج تبلیغ در “دیوار” هستید عرض کنیم نحوه کار بسیار ساده می باشد و در ضمن هزینه ای از شما گرفته نمی شود! قابل توجه شما عزیزان اینکه اگر در این برنامه شاهد تخلف و آگهی های غیر مجاز بودید، با گزارش شما (البته با دلیل قانع کننده) موارد متخلف از روی “دیوار” برداشته می شوند.

logo-samandehi