چهارشنبه، 18 تیر 93 - 03:43

شرکت‌های بزرگ خودروسازی از شگردهای مختلفی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند، در این میان لوکیشنی که در آن از محصولات فیلمبرداری می‌شود، اهمیت زیادی دارد، ما لوکیشن‌هایی زیبای زیادی را در این تبلیغات دیده‌ایم، مثلا کوهستان‌های آلپ، فرودگاه‌های متروک، صحراهای نمک و …اما BMW در تازه‌ترین تبلیغ ویدئویی خود برای خودروی BMW M4، برای به رخ کشیدن توانایی‌هایی خودروی خود ترجیح داده، خودرو را روی عرشه یک ناو هواپیمابر نمایش بدهد.این تبلیغ آنقدر خوب ساخته شده که شمار قابل توجهی نمی‌خواهند باور کنند که خودرو واقعا روی عرشه ناو هواپیمابر نبوده و از تکنیک‌های جلوه ویژه استفاده شده است.

7-9-2014-11-24-11-AM

7-9-2014-11-25-10-AM

7-9-2014-11-24-49-AM

به هر حال آن حس تعلیق و تنشی که تبلیغ القا می‌کند و شتاب گرفتن خودرویی اینچنین زیبا را با حاشیه امنیت کم روی یک زمین مسابقه کوچک نمایش می‌دهد، بسیار خوب از آب درآمده است.

logo-samandehi