توسط جمعی از متخصصان و فعالان حوزه ی انفورماتیک به همراه تیمی مجرب و متخصص،با توجه به نیاز روز افزون کشور به برقراری و توسعه شبکه های رایانه ای و ارتباط آنها با یکدیگر و با هدف ارتقاء سطح کیفیت خدمات رسانی به جامعه انفورماتیک در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود. فعالیت های این شرکت همانگونه که در اساسنامه شرکت آمده است به شرح ذیل می باشد:
انجام کلیه فعالیت های رایانه ای ،طراحی،مشاوره ،اجرا، نظارت ، پشتیبانی ، نگهداری و تعمیرات تجهیزات رایانه ای و سیستمهای مخابراتی و به طور ویژه دیتا سنتر ، سیستم تلفن بر بستر شبکه و تجهیزات اکسس کنترل شامل ( دستگاه های حضور و غیاب ، گیت های تردد ، هند هلد و تجهیزات وابسته…) می باشد. در واقع می توان گفت توانمندیهای شرکت تاپکو به صورت تیتر وار عبارتند از:
۱-پشتیبانی تجهیزات رایانه و شبکه ، اتوماسیون صنعتی و مخابراتی.
۲- مدیریت طراحی ، مشاوره ، نظارت و اجرای پروژه های ICT و مخابراتی.
۳-بازرگانی تجهیرات خاص
۲-۳ ماموریت ، چشم انداز و ارزشهای سازمانی
ماموریت سازمان عبارتست از بهینه سازی محیط زندگی و کار از طریق نوآوری و ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و قابل اعتماد
چشم انداز :می توان چشم انداز سازمان را به شرح ذیل تعریف کرد:
قرار گرفتن در میان ۱۰ شرکت برتر کشور در حوزه ی ICT تا سال ۱۳۹۳
و ارزشهای سازمانی عبارتند از:
امانتداری و صداقت
چالاکی خلاقیت و نو آوری
تکریم سرمایه های انسانی
مسئولیت پذیری و پاسخگویی
مشارکت حجمی و کار تیمی
شایان ذکر است خدمات شرکت با مشاوره شروع ولی با فروش و اجراء به اتمام نمی رسد .در واقع متخصصین فنی ما در تمامی پروژه ها خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان را از اصلی ترین تعهدات خود به حساب آورده به عبارتی رویکرد ما در اجرای پروژه ها منحصر به فروش ویا اجرا نمی باشد .بلکه در زمینه های متفاوت با مشاوره و کارشناسی خاص به همراه نیاز سنجی دقیق مشتری راهکاری را به مشتری ارائه می دهیم که بتوان از آن به عنوان یک انتخاب درست و کارآمد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه یاد کرد.
سایت شرکت تاپکو