آگهی مناقصه عمومی : تأمین و راه اندازی سوئیچ ها ، تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکزداده شهرداری اصفهان-فاز اول | |||||
مناقصه گذار | |||||
شهرداری اصفهان | |||||
شرح مناقصه | |||||
آگهی مناقصه عمومی ۱) دستگاه مناقصه گزار: شهرداری اصفهان ۲) موضوع مناقصه: تأمین و راه اندازی سوئیچ ها،تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکز داده شهرداری اصفهان ۳) مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahanold.ir (قسمت امور پیمانکاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمایند. ۴) مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقدی ۵) اعتبار قیمتها: حداقل دو ماه شمسی ۶) مهلت و محل تحویل پیشنهادها: حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ به نشانی اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست تحویل نمایند. ۷) زمان گشایش پاکتها: حداکثر یکماه پس از پایان تحویل اسناد و مدارک میباشد. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان
|
|||||
مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد | |||||
محل دریافت اسناد | |||||
لینک دریافت اسناد مناقصه | |||||
آدرس ارسال اسناد | |||||
دریافت اسناد | |||||
مهلت دریافت اسناد | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ | مهلت ارسال اسناد تکمیل شده | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ |
_________________________________________________________________________________________
آگهی مناقصه عمومی : تأمین و راه اندازی سوئیچ ها ، تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکزداده شهرداری اصفهان-فاز اول | |||||
مناقصه گذار | |||||
شهرداری اصفهان | |||||
شرح مناقصه | |||||
آگهی مناقصه عمومی ۱) دستگاه مناقصه گزار: شهرداری اصفهان ۲) موضوع مناقصه: تأمین و راه اندازی سوئیچ ها،تجهیزات و ملحقات مورد نیاز مرکز داده شهرداری اصفهان ۳) مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahanold.ir (قسمت امور پیمانکاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمایند. ۴) مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقدی ۵) اعتبار قیمتها: حداقل دو ماه شمسی ۶) مهلت و محل تحویل پیشنهادها: حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ به نشانی اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست تحویل نمایند. ۷) زمان گشایش پاکتها: حداکثر یکماه پس از پایان تحویل اسناد و مدارک میباشد. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان
|
|||||
مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد | |||||
محل دریافت اسناد | |||||
لینک دریافت اسناد مناقصه | |||||
آدرس ارسال اسناد | |||||
دریافت اسناد | |||||
مهلت دریافت اسناد | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ | مهلت ارسال اسناد تکمیل شده | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ |