آموزش 1453

پنجشنبه، 02 بهمن 99 - 03:22

 

اینفلوئنسرها افرادی عادی هستند که معمولا به دلیل تخصصی که در زمینه کاری خود دارند، میزان قابل‌توجهی فالوئر را جذب صفحات خود می‌کنند. به فرآیند جذب مخاطب به فعالیت‌های اینفلوئنسر و تبدیل او به مشتری اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی افراد تاثیرگذار گفته می‌شود. برخلاف افراد مشهوری که محصولات مختلف را در صفحات اجتماعی خود معرفی کرده و کیفیت یا کارایی آن‌ها را تایید می‌کنند، اینفلوئنسرها شهرت خود را به خاطر اطلاعات باارزشی که در اختیار مخاطبینشان می‌گذارند، کسب می‌کنند. به همین دلیل کارشناسان اینفلوئنسر مارکتینگ پیش‌بینی می‌کنند که این نوع از بازاریابی رو به افزایش خواهد رفت. جای تعجب نیست که روز به روز افراد بیشتری به این روش گرایش پیدا کنند.
در این پست ۱۰ روش برای تبدیل شدن یه یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی را برای شما شرح می‌دهیم. روش‌هایی که کمک می‌کند برند خود را بسازید، آن را به مخاطب معرفی کنید و در صنعت خود به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید. اگر تمام نکات را رعایت کنید، ابزار قدرتمندی برای تاثیرگذاری بر مخاطب در دست خواهید داشت.

اینفلوئنسر مارکتینگ از زمان ظهور خود در دنیا تابحال با سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت است. شاید یکی از دلایل این امر این است که عواملی که برروی تصمیم گیری در مورد خرید مردم از برندها تاثیرگذار بوده اند،‌ تغییر کرده اند. طبق تحقیقات انجام شده تقریباً فقط ۴ درصد از مردم به تایید و تبلیغ های سلبریتی ها از محصولی خاص اعتماد می کنند. معمولاً این اتفاق به این دلیل می افتد که اکثر مردم پیشنهادات استفاده از محصول یا خدماتی را تایید می کنند که توسط فردی با اعتبار و با دانش به آن ها داده شود. و امروزه این اعتبار و دانش به شکل اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی دیده می شوند.

البته که هنگامی که به می خواهیم کاری را انجام دهیم یا به پیشنهادی گوش دهیم؛ مانند خرید یک محصول، دیدن یک فیلم یا انتخاب مکان برای سفر همیشه به حرف حرفه ای ها گوش نمی دهیم و گاهی از غرایز خودمان بهره می گیریم.اما این قسمت دقیقاً جایی است که یک اینفلوئنسر را قدرتمند می سازد: علی رغم این که این فرد ممکن است واقعاً در حوزه کاری خود حرفه ای محسوب شود،‌ با به اشتراک گذاشتن محتوا و نظرات خود از راه های مختلف، سعی می کند تا خود تبدیل به بخشی از غریضه مردم شود. در دنیای امروزی ما همه ابزارهایی که برای دسترسی به ویدئوها و محتواهای بصری نیاز داریم را در اختیار داریم، و همین ابزار به ما کمک می کنند تا افرادی را به صورت آنلاین بشناسیم که شاید همین چند سال پیش علی رغم داشتن مهارت هایشان قادر به پیدا کردن آنها نبودیم.

با همه ی این تفاسیر چطور می توان یک حوزه کاری را انتخاب کرد و به یک اینفلوئنسر موفق در این زمینه تبدیل شد؟ با ما همراه شوید تا به شما نشان دهیم.

 

 

https://www.esfahanertebat.ir/instagram1

 

اینفلوئنسرها مانند همه ی مردم دنیا افرادی معمولی هستند که با تکیه بر مهارت هایشان توانسته اند افرادی را به عنوان دنبال کننده های وفادار که به نظرات و کارشناسی آنها احترام می گذارند دور خود جمع کنند. برخلاف بسیاری از سلبریتی ها که محبوبیت و شهرت خود را از طریق رسانه های سینمایی یا موسیقی و محصولاتشان به دست آورده اند، اینفلوئنسرها شهرت خود را مدیون اطلاعات ارزشمندی هستند که در اختیار مردم قرار می دهند.

به همین دلیل است که طبق پیش بینی ها تا پایان سال ۲۰۱۹ تقاضای اینفلوئنسر مارکتینگ در دنیا بسیار بیشتر از تقاضای امروز خواهد بود، به خصوص نیاز بالا به میکرو-اینفلوئنسرها. (اینفلوئنسرهایی که کمتر از ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارند ) و به همین دلیل بدیهی است که هرروز تعداد بیشتری از مردم به اینفلوئنسر شدن علاقه بیشتری پیدا می کنند.

 

https://www.esfahanertebat.ir/instagram2

 

اما سوال اصلی اینجاست: از کجا باید شروع کنیم؟

در این مقاله ما به شما ۱۰ راه برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق در شبکه های اجتماعی را آموزش می دهیم. هر کدام از این راه ها به تنهایی می توانند شروع قدرتمندی برای شما باشند و کم کم تبدیل به یکی از قطب های قدرتمند صنعت کاری خود خواهید شد، اما تمامی این ۱۰ راه را ترکیب کنید و شما استراتژی قدرتمندی برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین اینفلوئنسرهای صنعت خود با سرعتی باورنکردنی خواهید داشت.

 

 

 

https://www.esfahanertebat.ir/ninjagram

چطور به یک اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی تبدیل شویم؟

  1. جایگاه و موقعیت خود را مشخص کنید (صنعت مورد نظر)

اگر می خواهید به یک اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی تبدیل شوید، اولین کاری که باید انجام دهید پیدا کردن گروهی از مخاطبان است که در میان آن ها می خواهید شناخته شوید.

علی رغم این که بسیاری از اینفلوئنسرها با پست کردن محتواهایی که به آن علاقه دارند شروع می کنند، چیزی که اینفلوئنسرهای موفق را از اینفلوئنسرهای معمولی جدا می کند این است که آنها مخاطبانی را پیدا می کنند که به محتوای آن ها در آن قسمت از صنعت کاری علاقه دارند. به یاد داشته باشید که همه افراد هنگام شروع کوچک هستند و به مرور زمان قدرت و تاثیر آن ها برروی افراد بیشتری اعمال می شود.

برای پیدا کردن دایره کوچک تاثیرگذاری خود، شما باید با ساخت پرسونا که در مورد خوانندگان ایده آل شماست مخاطبان هدفتان را شناسایی کنید. شما باید خواسته ها، نیازها، چالش ها و اهداف این افراد را بدانید و سعی کنید تا به مخاطبان در گذراندن این مشکلات کمک کنید.

۲٫ از نگرش قانون اول تفکر استفاده کنید

طی مصاحبه این با کوین رز، ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین انسان ها روی زمین اذعان داشت که در دنیا ۲ نوع استدلال در میان مردم وجود دارد.

اولین و متعارف ترین آن ها استدلال مقایسه ای است. در این روش مردم تصمیم گیری برای انجام کارهای خود را با توجه به اتفاقات گذشته انجام می دهند. به همین علت است که ما خیلی از افراد در صنایع مختلف را می بینیم که تقریباً همان کار همیشگی را انجام می دهند، در مورد موضوعات همیشگی صحبت می کنند و حتی هنگامی که به انتشار محتوا می رسند نیز محتوایشان را با همان فرمت همیشگی منتشر می کنند.

استدلال دومی که ایلان ماسک در مورد آن صحبت می کند، توسط وی، به استدلال یا نگرش قانون اول تفکر نام گذاری شده است. در این روش؛ به جای این که تصمیم هایمان را با توجه به موفقیت ها یا شکست های گذشته بگیریم، ماسک و دیگران تمرکز خود را برروی اهداف علمی و بنیادی می گذارند و تصمیمات خود را تنها بر اساس این داده ها می گیرند.

یکی از خوبی های روش ماسک و دنبال کنندگانش این است که در این روش شما با توجه به این متد می توانید فرصت های جدیدی را ببینید و با توجه به این که این روش شما را مجبور می کند تا شرایط گذشته و حال را نادیده بگیرید، می توانید متفاوت فکر کنید. این کار سبب می شود تا بتوانید خود را از دیگر اینفلوئنسرهای صنعتتان متمایز کنید و برای مخاطبان هدفتان اطلاعات و محتوای جدید و تازه ای را عرضه کنید.

۳٫ شبکه اجتماعی خود را انتخاب کنید

انتخاب شبکه اجتماعی یکی از مهمترین فاکتورهاست چرا که شما باید شبکه اجتماعی را انتخاب کنید که مخاطبان هدفی که به محتوای شما علاقه دارند و می توانند با آن تعامل ایجاد کنند در آنجا حضور داشته باشند. ۲ تا از مهمترین شبکه های اجتماعی که اینفلوئنسرها در سال ۲۰۱۹ در این ۲ غوغا بپا کرده اند اینستاگرام و لینکدین هستند.

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی معمولاً در صفحه خود محتواهای ویدئو محور و یا عکس محور که شامل آموزش، تبلیغات و یا ویدئویی که مربوط به محصولات یا خدمات یک برند خاص می شود را منتشر می کنند. این افراد معمولاً دنبال کننده های زیادی دارند و در یک صنعت بزرگ مانند صنعت غذا یا صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند.

جالب است بدانید که بیش از ۹۳ درصد اینفلوئنسرها تمرکز محتوای خود را برروی اینستاگرام می گذارند، چرا که طبق آمار به آنها بهترین نتایج را می دهد. با این حال، حتی با وجود این آمار نیز تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام برای تمامی افراد پلتفرم خوبی برای اینفلوئنسرینگ باشد. جواب شما برای ” چرا ” در این بحث این است: هیچ تضمینی وجود ندارد که مخاطبان هدف شما بیشتر وقت خود را در این پلتفرم بگذرانند.

با این حال، حتی با وجود این آمار نیز تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام برای تمامی افراد پلتفرم خوبی برای اینفلوئنسرینگ باشد. جواب شما برای ” چرا ” در این بحث این است: هیچ تضمینی وجود ندارد که مخاطبان هدف شما بیشتر وقت خود را در این پلتفرم بگذرانند.

احتمالاً خودتان متوجه شده اید که در اینستاگرام اینفلوئنسرهایی بسیار موفق عمل می کنند که در صنایع مربوط به سبک زندگی فعالیت می کنند. برای مثال ممکن است اینفلوئنسری ببینید که در مورد سفرها و هتل هایی که در آنها اقامت داشته ویدئوهایی منتشر می کند و یا اینفلوئنسر غذایی که دستور پخت غذاهای مختلف را منتشر می کند. این امر به این دلیل است که اینستاگرام با اضافه شدن قابلیت استوری به پلتفرمی ویدئو دوست تبدیل شده است و به همین دلیل بلاگرها و اینفلوئنسرهای سبک زندگی از این قابلیت ها بیشترین بهره را می برند.

در طرف مقابل اینفلوئنسرهای شبکه اجتماعی لینکدین؛ که با نام رهبران افکار نیز شناخته می شوند، افرادی هستند که دنبال کننده های بالایی دارند و معمولاً در یکی از حوزه های کاری که بیشتر شامل تکنولوژی و بیزینس های بی تو بی می شود مهارت های زیادی دارند. این افراد معمولاً نکات و راهنماهایی در مورد بیزینس خود به مخاطبان شان از طریق پست ها و ویدئوها آموزش می دهند.

علی رغم این که لینکدین نیز در تلاش است تا محتواهای سبک زندگی محور بیشتر درگیر شود، اینفلوئنسرها با انتشار محتواهای مرتبط با شغل و یا آکادمیک به موفقیت زیادی برسند. علاوه بر پشتیبانی از محتوای ویدئویی، شما در این پلتفرم می توانید پست های طولانی و بلاگ گونه را نیز منتشر کنید.

اگر می خواهید که سرعت رشد خود را بالا ببرید و به عنوان یک اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی مطرح شوید، باید مطمئن شوید که شبکه اجتماعی درست همراه با مخاطبان هدف ایده آل را انتخاب می کنید. اما پیدا کردن مخاطبان هدف همیشه به همین سادگی ها هم نیست،‌ برای این که بتوانید مخاطبان هدف خود را راحت تر پیدا کنید، این سوال ها را از خودتان بپرسید:

  • مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟

باز هم باید بگوییم که اینجاست که ساخت پرسوناهای خاص و ایده آل نقش بسیار حیاتی دارند. در این قسمت،‌ اینستاگرام و پینترست بهترین شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن مخاطبان هدف ایده آل است. ناگفته نماند که اگر مخاطبان هدف شما را عمدتاً بیزینس من ها تشکیل می دهد بهتر است به لینکدین هم سری بزنید.

  • اینفلوئنسرهای دیگر صنعت شما کجا فعالیت می کنند؟

شما علاوه بر این که با دیگر اینفلوئنسرهای حوزه کاری تان مخاطبان هدف مشترکی دارید، بهتر است که این فعالیت تان را در شبکه اجتماعی جلو ببرید که آنها نیز در آن حضور دارند و شما می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و احتمالاً بهتر است که حتی در مقاطعی با آنها همکاری نیز داشته باشید.

شما باید بدانید که اینفلوئنسرهای دیگر در مورد چه موضوعاتی صحبت می کنند و محتواهایشان را در کجا منتشر می کنند. این اطلاعات بسیار ارزشمند هستند چرا که شما را به شبکه اجتماعی که بیشتری محتوا در این زمینه در آن منتشر می شود هدایت می کنند و شما می توانید شبکه اجتماعی که بیشتری ظرفیت پیشرفت را دارد به راحتی شناسایی کنید.

  • چه نوع محتوایی تولید می کنید؟

بعضی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین به شما اجازه می دهند که تقریباً‌ هر نوع محتوایی که دوست دارید را به راحتی و بدون محدودیت منتشر کنید، در صورتی که شبکه های اجتماعی دیگری مانند اینستاگرام و یوتیوب برروی نوع خاصی از محتوا مانند عکس یا ویدئو تمرکز دارند. به همین علت پیدا کردن شبکه اجتماعی مناسب شما با توجه به استراتژی محتوایی که پیاده سازی می کنید بسیار مهم است، موضوعی که در قسمت بعدی به آن مفصل تر خواهیم پرداخت.

۴٫استراتژی محتوای خود را پیاده سازی کنید

درست همانند inbound مارکتینگ؛‌ فرمت و کیفیت محتوایی که تولید می کنید تاثیر مستقیمی برروی موفق شدن یا نشدن شما به عنوان یک اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی دارد.

پس اولین کاری که باید بکنید این است که فرمت و مدل محتوای خود را مشخص کنید. محتوای شما نه تنها باید به سبکی باشد که بتواند اطلاعات ارزشمندی را به مخاطبان منتقل کند، بلکه باید بتواند جلوه گر شخصیت و صدای شما نیز باشد. عواملی که باعث می شوند محتوای شما برای مخاطبان هدف تان خاص باشد و شما را از دیگران متمایز کند. یکی از مهمترین قسمت های استراتژی محتوا این است که بتوانید تعادل خوبی میان محتواهای اطلاعاتی و محتواهای شخصی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به اینفلوئنسر حس نزدیکی است که به آن ها دارند.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از قانون ۵-۳-۲ است. از هر ۱۰ پستی که شما در فضای مجازی منتشر می کنید؛ ۵ تای آنها باید محتوای اطلاعاتی ارزشمندی باشند که توسط افراد دیگر نوشته شده اند، ۳ تا از آنها باید آموزش هایی باشند که خودتان آنها را تالیف کرده اید و ۲ تای دیگر باید پست هایی در مورد خودتان باشند.

شاید با خودتان فکر کنید که چطور می توانید به یک اینفلوئنسر موفق تبدیل شوید در صورتی که نصف محتواهای شما توسط دیگران تالیف شده است؟ همیشه برای شروع، اینفلوئنسر به عنوان کسانی شناخته می شوند که می توانند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مردم قرار دهند و این موضوع شامل به اشتراک گذاری محتواهایی است که توسط دیگران نوشته شده اند و اینفلوئنسرها آنها را برای مردم مفید می دانند.

علاوه بر این؛ به اشتراک گذاری محتواهای نوشته شده توسط دیگر اینفلوئنسرها یا حرفه ای ها باعث می شود که شما به آرامی توجه مخاطبان هدف را به سمت خودتان جلب کنید. به همین علت شما خیلی راحت تر می توانید به این افراد دسترسی داشته باشید و شاید در آینده از آنها بخواهید که این کار را برای خودتان انجام دهند. اما خیلی از افراد هنگام شروع در انتخاب کردن موضوعات محتوای خود به مشکل می خورند، چطور می توانیم بهترین موضوعات را برای سریعتر دیده شدن انتخاب کنیم؟ بیایید به چند ابزار که به ما در این امر کمک می کنند نگاهی بیاندازیم.

  • کیووردهای مرتبط با سرچ های گوگل

هنگامی که موضوع یا کیووردی را در گوگل جستجو می کنید، در پایین صفحه نتایج، گوگل به صورت خودکار چندین کیوورد دم دراز که توسط مخاطبان هدف شما جستجو شده است را نشان می دهد و شما به راحتی می توانید بیشترین موضوعات جستجو شده را در این قسمت پیدا کنید.

 

  • Answer the Public

وب سایت Answer the Public وب سایتی است که در آن می توانید با وارد کردن کیوورد مورد نظرتان، سوال هایی که در رابطه با این کیوورد توسط مخاطبان هدف به صورت پرتعداد جستجو شده است را ببینید،‌ سوالاتی که شما می توانید با محتوایی که تولید می کنید به آن ها پاسخ دهید.

  • Quora

همانند Answer the Public، سایت Quora نیز وبسایتی است که سوالات مرتبط با کیوورد انتخابی شما را نشان می دهد. تفاوت این وبسایت با قبلی این است که انسر د پابلیک بیشتری سوالات جستجو شده در مورد کیوورد شما را با توجه به الگوریتم های جستجو نشان می دهد، اما کورا به شما سوالاتی را که هر فرد به صورت جداگانه در این مورد در شبکه های اجتماعی مطرح کرده را به شما نشان خواهد داد.

علاوه بر این در Quora اعضا می توانند به سوالات مطرح شده توسط مردم جواب دهند، و اینجاست که شما می توانید مهارت خود را به رخ مخاطبان هدفتان بکشید و آنها را به سمت خود جذب کنید.

۵٫ محتوای خود را دسته بندی کنید

مهم نیست که محتوای شما چقدر خوب است، اگر نتوانید آن را در معرض دید و تعامل مخاطبان قرار دهید، به هیچ دردی نمی خورد. به همین دلیل بسیار مهم است که نحوه توزیع و زمان توزیع محتواهایتان در شبکه های مجازی را برنامه ریزی کنید.

مهم نیست که محتوای شما چقدر خوب است، اگر نتوانید آن را در معرض دید و تعامل مخاطبان قرار دهید، به هیچ دردی نمی خورد

بهترین زمان انتشار محتوا به کانالی که شما برای فعالیت انتخاب می کنید خیلی بستگی دارد. علاوه بر زمان، نحوه پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی نیز به همان مقدار مهم است. چرا که هر شبکه اجتماعی راهنماها و قوانین مخصوص به خود را داراست. بیایید با هم چند تمرین برای این که حضور قدرتمند و پررنگ تری در شبکه های اجتماعی داشته باشیم را ببینیم.

  • برای هر شبکه اجتماعی از یک قالب واحد استفاده کنید

استفاده از یک قالب واحد برای تمامی پست هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید به شما کمک می کند که تصویر بهترین از این که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و به چه چیزی اعتقاد دارید در ذهن مردم می گذارد. در این صورت شما می توانید رنج محتوایی خود را گسترده تر کنید اما در عین حال باز هم متمرکز و پایبند به حوزه کاری خود بمانید.

علاوه بر این این کار به شما کمک می کند تا محتوایی که منتشر می کنید را دسته بندی کنید. به این طریق مردم می توانند بفهمند که برای این که به اطلاعاتی که شما در اختیارشان قرار می دهید دسترسی پیدا کنند،‌ باید کدام شبکه اجتماعی را دنبال کنند.

  • پیام تان را شخصی سازی کنید

حتی اگر شما یک محتوا را در شبکه های اجتماعی مختلفی منتشر می کنید، همیشه سعی کنید تا زمانی را به ویرایش و شخصی سازی پیامی که از طریق محتوا می دهید اختصاص دهید. این کار نه تنها باعث شخصی سازی بیشتر محتوای شما می شود، بلکه از این که مخاطبان احساس اسپم شدن داشته باشند جلوگیری می کند.

به یاد داشته باشید که شما باید همیشه هر پستی که می گذارید را قبل از انتشار بررسی و ویرایش کنید تا مخاطبان فکر نکنند که در حال اسپم شدن توسط شما هستند. پست های شما همیشه باید در راستای خواسته ها و نیازهای مخاطبان باشد، چه پست های شخصی خودتان و چه پست هایی برای گذاشتن آنها از برند یا شخص خاصی پول دریافت می کنید. بدترین چیزی که می تواند برای شما اتفاق بیفتد این است که شخصی شما را برای اسپم کردن ریپورت کند، و اگر این اتفاق بیفتد، به این معنی است که رویای شما برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر از بین می رود.

برند سازی شخصی (Personal Branding) چیست؟

۷ نکته برندینگ شخصی

  • پست هایتان را برای موبایل بهینه کنید

به صورت میانگین در دنیا افراد تقریباً‌ ۳ ساعت از روزشان را در حال کار کردن با موبایل هستند، که در این زمان، ۸۰ درصد آن در شبکه های اجتماعی سپری می شود. به همین دلیل همیشه به یاد داشته باشید که مطمئن شوید پست هایی که می گذارید همانقدر که ممکن است در دسکتاپ ظاهر زیبا و آراسته ای داشته باشند، در تلفن های هوشمند نیز به همان صورت به نظر بیایند.

۶٫ آموزش های مختلف را در یوتیوب، فیس بوک یا اینستاگرام منتشر کنید

افرادی که به دنبال اخبار برندها یا محصولات مختلف هستند عاشق دیدن ویدئوهایی در مورد آنها هستند. اگر استراتژی محتوای شما یا حوزه کاری که در آن فعالیت می کنید بیشتر بصری است، سعی کنید ویدئوهایی در مورد محصولات خودتان یا دیگر برندها بسازید و در آنها نحوه کار با محصول را به صورت ساده آموزش دهید.

سعی کنید ویدئوهایی در مورد محصولات خودتان یا دیگر برندها بسازید

هنگامی که مردم محصولی را در دست شما ببینند که نحوه کار با آن را آموزش می دهید، ممکن است سعی کنند از کار شما تقلید کنند یا استفاده از آن محصول در نظرشان آسان بیاید. به همین دلیل خرید آن محصول به احتمال زیاد توسط این افراد صورت می گیرد که این کار به نفع شما و اسپانسر شما خواهد بود.

۷٫ در لینکدین،‌ محتوای نوشتاری یا رهبری افکار بنویسید

رهبری افکار فرایندی است که در آن فردی با مهارت بالا پیشنهادات یا اطلاعاتی را در مورد موضوعی خاص با دیگران به اشتراک می گذارد. اگر شما می خواهید در یک صنعت بیزینس محور به عنوان یک اینفلوئنسر شناخته شوید، یا می خواهید که توسط مردم به چشم یک رهبر یا بیزینس من بزرگ دیده شوید، بهترین مکان برای گذاشتن پست های در مورد رهبری افکار لینکدین است.

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم؛ در لینکدین شما می توانید پست های بلندتری را تحت عنوان بلاگ پست ها منتشر کنید و آنجا بیشتر با مردم صحبت کنید، همچنین می توانید برای پست های دیگران نیز کامنت بگذارید و بحث کنید، و یا پست های استاندارد منتشر کنید. اگر ترجیح شما پست کردن ویدئو است نیز می توانید در لینکدین این کار را انجام دهید.

لینکدین (linkedin) :

اگر علاقه زیادی به گذاشتن بلاگ پست ها دارید، یکی دیگر از بهترین پلتفرم ها برای انجام این کار پلتفرم مدیوم است. کاربران در مدیوم پست هایی را که توسط افرادی که دنبال می کنند و موضوعاتی که می پسندند می بینند. بنابراین اگر مردم علایق مشابهی با شما داشته باشند،‌ ممکن است به پست شما برسند.

 

 

 

۸٫ شبکه خود را گسترش دهید

در حالی که شما روز به روز پروسه ساخت اعتبار و مهارت خود را در زمینه تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر جلو می برید،‌ شما باید تعداد دنبال کننده های خود را نیز افزایش دهید. یکی از بهترین راه ها برای این کار بلاگینگ است. علی رغم این که بسیاری از مردم برای دریافت اطلاعات به شبکه های اجتماعی روی می آورند،‌ چیزی که مشخص است این است که شما در شبکه های اجتماعی فضای اختصاصی ندارید. یک اشتباه کوچک ممکن است باعث شود که شبکه فضای مجازی اکانت شما را از بین ببرد و تمامی دنبال کننده ها و محتوای شما نیز نابود شود.

بلاگ نویسی باعث می شود که شما بتوانید دنبال کننده های مخصوص به خودتان را داشته باشید

بلاگ نویسی باعث می شود که شما بتوانید دنبال کننده های مخصوص به خودتان را داشته باشید و بیشتر توسط مردم شناخته شوید. با اضافه کردن دکمه های مخصوص به اشتراک گذاری بلاگ هایتان در شبکه های اجتماعی، مخاطبان شما می توانند از این مزیت استفاده کنند و بلاگ های شما را در شبکه های اجتماعی به بقیه نشان دهند.

اگر بودجه مناسبی دارید می توانید محتواهایتان را از طریق پست های اسپانسر شده در گوگل یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، در این صورت محتوای شما می تواند با سرعت بیشتری در معرض دید مخاطبان شما قرار بگیرد و مخاطبان بیشتری با شما و چیزی که شما به آنها ارائه می دهید آشنا می شوند. بلاگینگ همچنین به شما کمک می کند تا بتوانید به اینفلوئنسرهای صنعت خود نیز سریع تر و بهتر متصل شوید. مطمئن باشید که در این صورت می توانید به اینفلوئنسرهای کلیدی صنعت خودتان متصل شوید و جهش بزرگی را در میزان تعداد دنبال کننده هایتان ایجاد کنید.

ساخت پست های مهمان نیز یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعداد دنبال کننده ها است. منتشر شدن پست های شما در وبسایت های معتبر حوزه کاریتان باعث می شود که مخاطبان هدف بیشتری با شما و مهارت هایتان آشنا شوند و در عین حال شما با این کار می توانید توجه اینفلوئنسرهای بزرگ در زمینه کاری خود را به خود جلب کنید و آنها را تشویق به همکاری با خودتان کنید.

۹٫ با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

هنگامی که دنبال کننده های شما زیر پست های شما نظر یا سوالی را در میان می گذارند، برای جواب دادن به آن ها وقت بگذارید. این کار شما به آنها این احساس را می دهد که شما برای آن ها ارزش قائل هستید و می خواهید بهشان کمک کنید. همچنین با این کار می توانید با آن ها رابطه عمیق تری ایجاد کنید.

با مخاطبان خود در تعامل باشید

البته که تمامی کامنت ها همیشه مثبت نخواهند بود،‌ به عنوان یک اینفلوئنسر همیشه باید با این حقیقت که شما به اندازه سهم خود کامنت های منفی و انتقادات را خواهید داشت کنار بیایید. سعی کنید که همیشه با این قضیه مدارا کنید و با آنها حرفه ای برخورد کنید.

۱۰٫ پروسه خود را ارزیابی کنید

این قسمت بسیار حیاتی است، به خصوص هنگامی که شما می خواهید با برندهای مختلف برای کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ همکاری کنید،‌ چرا که بسیاری از برندها از همین طریق تصمیم می گیرند تا با اینفلوئنسری کار کنند یا خیر.

اکثر شبکه های اجتماعی به شما داده ها و تحلیل های مختلفی می دهند تا بتوانید پروسه خود را ببینید؛ تحلیل هایی مانند دموگرافیک ها،‌ ریچ و نرخ تعامل. این عوامل به شما نشان می دهند که شما با چه سرعتی در حال طی کردن پروسه هستید. همچنین با استفاده از این داده ها شما می توانید ببینید که کدام محتوایتان بیشتری میزان نرخ تعامل را داشته است تا بتوانید سبک محتوایتان را به آن نزدیک تر کنید.

۱۱٫ به روز باشید

اگر تا به امروز انسان فعالی در شبکه های اجتماعی بوده باشید، می دانید که این شبکه ها معمولاً در چه بازه های زمانی الگوریتم هایشان را آپدیت می کنند و شرایط و ضوابط پست گذاری را تغییر می دهند. به عنوان یک اینفلوئنسر الهام بخش،‌ شما باید در مقابل این تغییرات به روز باشید تا به مشکل نخورید.

همیشه به روز باشید

همچنین شما باید همیشه سعی کنید که با قوانین مختلف بیزینسی نیز تا حدی آشنایی داشته باشید چرا که هدف شما این است که در آینده با برندها و بیزینس های متفاوت همکاری داشته باشید تا خدمات و محصولات آنها را در شبکه های اجتماعی معرفی کنید.

۱۲٫ ثبات داشته باشید

اگر یک چیز در دنیا وجود داشته باشد که در برابر محتوای خوب ارجحیت دارد،‌ ثبات است.این موضوع به این دلیل است که مخاطبان شما از شما انتظار دارند تا به صورت مکرر اطلاعات مختلف را در اختیار آنها قرار دهید. اگر نتوانید این کار را انجام دهید به احتمال زیاد آنها و توجهشان را از دست خواهید داد.

تقویم بندی پست هایتان با استفاده از ابزارهای مختلف این کار به شما کمک می کند که در منتشر کردن پست ها به صورت مکرر ثبات داشته باشید، چرا که همیشه نمی توان تمامی محتواها را به صورت دستی در زمان معین آن هم در چند شبکه اجتماعی پست کرد و همیشه ممکن است مشکلی بوجود بیاید. قرار دادن خودتان به عنوان یک اینفلوئنسر موفق در شبکه های اجتماعی پروسه ای تقریباً طولانی است و بنابراین شما باید این موضوع را درک کرده و به خود زمان بدهید،‌ و در عین حال در طول مسیر ثابت قدم باشید.

جمع بندی

همیشه به یاد داشته باشید که تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در صنعت کاریتان پایان راه نیست و در عوض این کار شروعی است برای رسیدن به فرصت ها و مسئولیت های بزرگتر و بهتر.

 

 

 

logo-samandehi