سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در بازدید از اداره کیفیت با اعلام این مطلب گفت : کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرآیندها و فعالیت ها به طور مستمر با نیازها و انتظارات مشتریان طراحی و اجرا شود و این وظیفه بر عهده اداره تضمین کیفیت است.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی در این بازدید که روز یکشنبه ۹۹/۸/۱۸ به مناسبنت روز ملی کیفیت صورت گرفت؛با تبریک این مناسبت به رئیس و همکاران شاغل در این اداره دستیابی به استانداردهای از پیش تعیین شده را از مفاهیم اساسی کیفیت دانست و اظهار کرد : راه رسیدن به چشم اندازهای آتی یک مجموعه اصلاح فرآیندها و حذف دوباره کاری، کارهای اضافی و کارهای موازی است که این مهم در سایه ارتقای مستمر شاخص ها و عملکردها توسط اداره کیفیت تحقق می یابد.
وی تبیین وظایف سازمانی اداره تضمین کیفیت را ضروری دانست و افزود: این اداره باید با برنامه ریزی و نظارت بر مدیریت کیفیت در راستای بهبود مستمر فرآیندها به دنبال احیای جایگاه سازمانی خود در مجموعه مخابرات باشد.
گفتنی است در این دیدار بهزاد کشانی رئیس اداره تضمین کیفیت مخابرات منطقه اصفهان نیز گزارشی از اهداف و اقدامات صورت گرفته در این اداره ارائه نمود.
هجدهم آبان هر سال در تقویم ایرانی به عنوان روز ملی کیفیت نامگذاری شده و در این روز، به برترین و سرآمدترین سازمانهای ایرانی حائز شرایط در بخشهای مختلف کشور شامل سازمانها، بنگاههای اقتصادی بزرگ، واحدهای عملیاتی، مؤسسات بخش عمومی، بنگاههای کوچک و متوسط مستقل و بنگاههای کوچک و متوسط وابسته که در زمینه ارتقا کیفیت و سرآمدی کسب و کار، فعالیتهای چشمگیری انجام دادهاند جوایزی اعطا میشود.