با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارهای سنتی و فیزیکی دچار رکود شده اند، این در حالی است که این اتفاق در پیک زمانی فروش سال نو و در بازه زمانی که بیشترین میزان فروش در سال پیش بینی میشد گریبان صاحبان کسب و کار را گرفت.
بازار به دلیل توصیه وزارت بهداشت برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری خالی از مشتری است. اما در شرایط کنونی وضعیت بازار مجازی چگونه است؟ آیا فروش فروشگاههای آنلاین افزایش یافته است؟
خوشبختانه با روی کار آمدن سامانههای هوشمند، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره، دستخوش تغییرهای زیادی شده است. دیگر نیازی نیست که برای انجام فعالیتهای بانکی در صفهای طولانی باجهها بایستید؛ از سوی دیگر برای خرید شارژ سیم کارت و یا خرید کالاهای دیجیتال و هر کالای دیگری، وقت زیادی گذاشته و به بازارهای شهر مراجعه کنید؛ چراکه امروزه همه این کارها را میتوان با چند کلیک روی گوشی هوشمند به سادگی انجام داد.
در چنین شرایطی نیاز به امکان خرید آنلاین برای اقلام متفاوت حس می شود. از این رو کسب و کارها جهت جبران خسارات ناشی از کاهش فروش باید در این شرایط نیمه پر لیوان را ببینند و با راه اندازی فروش آنلاین خود علاوه بر کمک به رفاه و حفظ سلامت هموطنان نه تنها بدون ضرر از این بحران خارج شوند بلکه قدمی مهم در گسترش کسب و کار و تجارت خود بردارند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو، با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت در اصفهان، راه اندازی سامانه و فروشگاه های آنلاین و همراهی کسب و کار های نوپا تا موفقیت با دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ، سئو و طراحی بیزینس پلن و راهکارهای برندینگ، مفتخر است در این شرایط بحران همراه شما عزیزان باشد.
خلاصه ای در خصوص فروشگاه های آنلاین :
مبتنی بر اصول تخصصی تجارت الکترونیک طراحی شده و موتور اصلی تولید فروشگاه های ویژه کسب و کارهای مختلف میباشد.بخش های مختلفی همچون محصولات و ویژگی های کالا، مدیریت فرایند فروش، انواع تخفیف و پیشنهادات ویژه، انبار و مدیریت موجودی، کارت هدیه، چند فروشگاهی، تامین کنندگان کالا، و… در این سیستم پیشرفته پیش بینی شده است.
- بخش معرفی محصولات و خدمات
- کاتالوگ محصولات
- امکان درج مقالات مرتبط با کسب و کار شما
- ارسال خبرنامه به کاربران
- نمایش پیشنهادات ویژه برای محصولات
- امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات
- ارسال ایمیل و پیامک هنگام سفارش به مدیر سایت و مشتری
- گزارش سفارشات و فروش خدمات
- اعمال تخفیف برای خدمات یا دسته بندی ها، مشتریان، همکاران و …
سامانه فروش و خدمات پس از فروش :
سامانه فرآیندهای فروش که به صورت اختصاصی امکان کنترل وظایف واحد فروش درون سازمانی و برون سازمانی را بر عهده دارند، به شما کمک می کنند تا برای رسیدن به اهداف حوزه فروش برنامه ریزی لازم را انجام دهید، همچنین باعث ایجاد هماهنگی در بین کارشناسان و مدیران فروش و سایر بخش های سازمان از جمله حسابداری و مدیریت می شود، که به آن ها کمک می کند بصورت آنلاین (همزمان) از وضعیت پیشرفت اهداف واحد فروش مطلع گردند. در حقیقت این سیستم به ما کمک می کند تا فرآیند فروش، تحویل محصول به مشتری، کنترل بازاریابان، نصب و راه اندازی و … آسان گردد.
سامانه خدمات پس از فروش تضمین ارائه خدماتی ارزنده به مشتریان به صورت سیستماتیک و اصولی می باشد که باعث بقای سازمان در بازار رقابتی خواهد شد. هرچه فرآیند خدمات و گارانتی بهتر باشد، مشتریان اعتماد بیشتری خواهند کرد. اگر چه کیفیت بالا و قیمت رقابت پذیر، مهمترین عامل برای موفقیت در فروش کالا و خدمات می باشد اما ارائه خدمات پس از فروش باعث دلگرمی مشتری به خرید مجدد است.
- ایجاد سیستم یادآوری
- سیستم مدیریت نصب
- مدیریت گزارش ها و جستجو
- سیستم مدیریت تیکتینگ خرابی ها و پشتیبانی
- مدیریت نصاب ها بر اساس پلتفرم اپلیکیشن
- سیستم مدیریت قرارداد پشتیبانی
- سیستم پرسش و پاسخ
- سیستم مدیریت زمان گارانتی محصول
- سیستم مدیریت فعالیت تیم پشتیبانی
- ایجاد سیستم ارتباطی با مشتریان
سامانه های آموزشی آنلاین :
طراحی شده بر اساس استانداردهای آموزشی و روانشناسی رفتار دانش پذیران، کاربری راحت برای مدیران، مدرسان و دانش پذیران.
در این سامانه مواردی از قبیل :
- امکان ثبت نام آنلاین
- امکان عضویت افراد
- پروفایل حرفه ای کاربری اعضا
- ایجاد پلتفرم برگذاری دوره های آنلاین
- ایجاد بستر اپلیکیشن موبایل
- تعریف دوره ها بهمراه صفحه اختصاصی دوره
- طراحی سامانه درون سازمانی
- امکان تعریف سیکل مختلف کاری
- گزارش ثبت نام افراد
- ارسال ایمیل و پیامک به ثبت نام کنندگان
- پشتیبانی یکساله رایگان
دیده شده است.
شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما و ثبت درخواست تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ ، از تخفیف ویژه عید نوروز بهیدو بهره مند شوید.
باشد تا با یاری هم، شادی و پیشرفت را برای کشورمان به ارغان آوریم.