براساس فراخوان این شرکت “ایجاد و بهرهبرداری از سامانهی مرکز تماس مشتریان” برون سپاری خواهد شد.
در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساختهای نرمافزاری بر عهده شرکتکننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.
بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف ۱۴ روز کاری از تاریخ انتشار (یکشنبه ۹۸/۵/۶) ارائه کنند.
برای دسترسی به متن فراخوان اینجا را کلیک کنید.
این شرکت در نظر دارد به استناد بند ۱۱ ماده ۵ اساسنامه با موضوع “نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزیع کلیه مرسولات خرید و فروش اینترنتی و همچنین مدیریت وجوه حاصله در سطح داخلی و بینالمللی (درگاه)”، به منظور تحقق شاخصهای سرعت، دقت و امنیت مطابق استانداردهای تعیین شده، “تولید و بهرهبرداری از سامانهی جامع تجارت الکترونیک” را با مشارکت بخش خصوصی گسترش دهد.
براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مشارکت تأمین و ارائه زیرساختهای نرمافزاری بر عهده شرکتکننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.
بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف ۱۴ روز کاری از تاریخ انتشار (۹۸/۵/۶) ارائه دهند.
برای دسترسی به متن فراخوان اینجا را کلیک کنید.