سه شنبه، 07 خرداد 98 - 12:14

۱)       دستگاه مناقصه گزار : شهرداری اصفهان

۲)      موضوع مناقصه : برداشت اطلاعات مکانی و توصیفی میدان میوه و تره بار شهر اصفهان

۳)     مهلت خرید و محل دریافت اسناد مناقصه : متقاضیان می توانند از تاریخ ۹۸/۰۳/۰۴ لغایت ۹۸/۰۳/۱۳ با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان به نشانی ict.isfahan.ir (قسمت امور پیمانکاران) اسناد مناقصه را مشاهده و اخذ نمایند.

تذکر: متقاضی موظف است در صورت گرفتن اسناد مناقصه از سایت مذکور فیش پرداخت هزینه خرید اسناد مناقصه به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حساب جاری سیبا به شماره ۰۱۰۳۳۴۷۰۷۲۰۰۲ در وجه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان را ظرف مهلت مقرر تا ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ پس از قید شماره مناقصه، نام و آدرس و شماره تماس مناقصه­ گر بر روی فیش مذکور، ضمن هماهنگی با واحد بازرگانی به شماره ۷- ۳۶۶۱۷۳۲۵ (۰۳۱) داخلی۲۹۰، به شماره نمابر ۳۶۶۱۲۴۹۶ (۰۳۱) ارسال و اصل آن به همراه مدارک پاکت(ب) اسناد مناقصه ارسال نماید.

۴)      مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال  به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه نقدی

۵)     مدت انجام کار : هشت ماه شمسی

۶)      اعتبار قیمت­ها: حداقل دو ماه شمسی

۷)     مهلت و محل تحویل پیشنهادها : حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ به نشانی اصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراست تحویل نمایند.

۸)     زمان گشایش پاکات: ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۹۸/۰۳/۲۹ می­باشد.

 لینک دریافت اسناد

مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسنادمحل دریافت اسنادلینک دریافت اسناد در آگهی مناقصهآدرس ارسال اسناداصفهان، بلوار آئینه خانه، ابتدای بن بست سپیده، سازمان فاوا شهرداری اصفهان، واحد حراستمهلت دریافت اسناد۱۳۹۸/۰۳/۱۳مهلت ارسال اسناد تکمیل شده۱۳۹۸/۰۳/۲۸

logo-samandehi