یکشنبه، 30 فروردین 94 - 05:00

ملی_4

مدیرعامل رایتل گفت: مشترکان این اپراتور روزانه ۵۲ ترابیت ترافیک مصرف می‌کنند که نشان دهنده اقبال مردم به حوزه دیتا است؛ بنابراین ما نیز به عنوان اپراتور باید کیفیت سرویس‌ها را افزایش دهیم و قیمت ها را مناسب کنیم تا دیتا در سبد خانواده جا بگیرد.

سیدمجیدصدری اظهار داشت: اپراتور سوم تلفن همراه هم‌اکنون ۳٫۵ میلیون مشترک دارد که ۸۰ درصد آنها مشترک دیتا هستند و تلاش برای رسیدن به ۷٫۵ میلیون سیم کارت فعال در سال ۹۴ در دستور کار است.

مدیرعامل رایتل اضافه کرد: اولویت برنامه‌های رایتل در سال ۹۴ راه‌اندازی سرویس‌های ارزش افزوده بر بستر ترافیک داخلی است هم‌چنان که در سال ۹۳ نیز ۹۰ درصد پرتال‌های ارزش‌ افزوده که توسط رایتل راه‌اندازی شد بر بسته ترافیک داخلی و بدون وابستگی به اینترنت بوده است.

وی تجربه همکاری با جشنواره فجر ۳۳ را برای راتیل موفق ارزیابی کرد و گفت: از طریق این پرتال دسترسی مردم به محتوای تصویری جشنواره‌های سی و دوم و سی و سوم فیلم فجر با هزینه کم فراهم شد.

صدری تصریح کرد: مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه روزانه ۵۲ ترابیت ترافیک مصرف می‌کنند که نشان دهنده اقبال مردم به حوزه دیتا است؛ بنابراین لازم است ما نیز به عنوان اپراتور کیفیت سرویس‌ها را افزایش دهیم و قیمت ها را مناسب کنیم تا در سبد خانواده جا بگیرد.

منبع

 

logo-samandehi