تبلیغات رایتل همه جا هست. از خیابانهای اصلی شهر گرفته تا جادهها و بزرگراههای خارج شهر اما همچنان مهمترین مشکل این اپراتور عدم پوشش دهی مناسب شبکه است. در حالی انحصار رایتل بر نسل سوم همراه شکست خورد این اپراتور سوم کشور ظاهرا توسعه شبکه خود را فراموش کرده و بسیاری از مشترکان این اپراتور عملا از تکمیل پوشش آن در کوتاه مدت و میان مدت ناامید شدهاند.
چندی قبل به دنبال راهاندازی طرح رومینگ ملی خوشحالترین اپراتور کشور رایتل بود و این موضوع را با افتخار به صورت زیرنویس یا تبلیغ تلویزیونی اعلام کرد. ظاهرا استفاده از شبکه اپراتورهای دیگر تنها راهکاری بوده که مدیران این اپراتور به ذهنشان رسیده بود اما واقعیت این است با مشخص شدن تعرفه رومینگ ( که احتمالا به زودی اعلام میشود) برای مشترکان این اپراتور استفاده از رومینگ ( به خصوص در زمینه استفاده از اینترنت پرسرعت که مزیت اصلی این اپراتور نسبت به دیگران بود ) مقرون به صرفه نخواهد بود.
در این عکس که روز گذشته در بزرگراه پر رفت و آمد کرج – قزوین گرفته شده این اپراتور بستهی دکا را تبلیغ کرده در حالی که آنتنهای این اپراتور حتی این بزرگراه اصلی را هم پوشش نمیدهند.
با حضور قریب الوقوع اپراتورهای دیگر در عرصه اینترنت پرسرعت موبایل حالا دیگر روزهای خوش بی رقیب این اپراتور به سرآمده. اگر مدیران این شرکت وابسته به تامین اجتماعی نتوانند به سرعت شبکه خود حداقل در راههای اصلی و شهرهای بزرگ گسترش دهند عملا اندک مشتریانی که در این چند سال انحصار به دست آوردهاند راه هم ازدست خواهند داد. شاید بهتر آن باشد این اپراتور فعلا هزینه این تبیلغات وسیع را صرف توسعه شبکهاش کند.
[button color=”green” size=”medium” link=”http://itiran.com/tags/%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%84″ target=”blank” ]منبع[/button]